Wizytówka Reklamowa w 2023 roku

Wizytówka Reklamowa w 2023 roku

W dobie Internetu możemy zastanawiać się, czy drukowanie wizytówek jest opłacalne. Teoretycznie, kontakt do większości firm jest łatwo dostępny w Internecie, jednak warto zwrócić uwagę chociażby na ich widoczność w sieci. Mnóstwo reklam i natłok informacji mogą spowodować, iż nasza firma nie wyróżni się z tłumu w oczach klienta. Wizytówka to jedna z najskuteczniejszych form reklamy dla każdego. Działa na lokalnych odbiorców, ale również przy okazji targów lub wyjazdów służbowych. Jest to powód, dla którego zawsze warto mieć przy sobie wizytówkę. Biznes to nie tylko zdobywanie kontaktów na Linkedinie, czy firmowych lunchach. Życie nie raz pokazało, że wartościowych partnerów biznesowych można poznać kompletnie przypadkowo, a gdy już tak się zdarzy, wypada zostawić po sobie ślad. Wizytówka jest najlepszym i najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem na każdą okazję.

Czy w 2023 roku opłaca się drukować wizytówki?

Mimo, że reklama w Internecie często działa na większe grono odbiorców, to nie zawsze jest tak namacalna jak w przypadku fizycznego papieru. Dobrze zrobiona wizytówka potrafi zachęcić innych do podjęcia z nami współpracy i może godnie reprezentować wartości, które reprezentuje nasza firma. Zatem czy warto drukować wizytówki? Odpowiedź brzmi – TAK! Budowanie świadomości marki polega na zadbaniu o najmniejsze szczegóły, które sprawią, że klient będzie postrzegał naszą firmę we właściwy sposób. Wizytówki reklamowe w wielu branżach są jednym z nieodłącznych elementów tego procesu i są świetnym rozwiązaniem do budowania sieci kontaktów, a co za tym idzie podbojem rynku. Zatem nie zapowiada się na to, by wizytówki wyszły z mody w najbliższej przyszłości

Jak wizytówka reklamowa pomoże Ci znaleźć lokalnych klientów?

Od lat wiadomo, że utrzymanie klienta jest tańsze, niż jego pozyskanie. Jest to jeden z powodów, dla których warto zainwestować w wizytówki. Na rynku lokalnym, wizytówki są niezbędne. Przydadzą się chociażby w sytuacji, gdy nowy klient wejdzie do naszego sklepu/siedziby. Jak mówią – najważniejsze jest pierwsze wrażenie, dlatego jeśli będzie zadowolony z naszych usług, z pewnością skorzysta z nich jeszcze nie raz. Wizytówka pomoże mu się z nami skontaktować bądź zwyczajnie utrwali w jego pamięci nazwę naszej firmy. Dużą zaletą wizytówek jest ich rozmiar, dzięki któremu zmieszczą się w każdej torbie, portfelu i kieszeni. W odróżnieniu od klasycznych ulotek jest to dużym atutem. Te pierwsze są z reguły twardsze co przekłada się na uczucie lepszego wykonania i nadaje firmie odpowiedniego prestiżu. Dzięki takiemu zabiegowi jesteśmy postrzegani jako profesjonaliści i mamy większą szansę na pozyskanie klienta.

Wizytówka a Internet

Tak jak już wspomnieliśmy, w dobie Internetu wizytówki mają szczególne znaczenie. Papierowa forma reklamy, która zmieści się do każdego portfela jest świetną alternatywą do tej internetowej. Dzięki niej nasza marka zostaje zapamiętana przez lokalnych odbiorców, a dodatkowo może przydać się podczas wyjazdów służbowych i targów. Wyjątkowość wizytówki papierowej i jej przewaga nad internetową polega na jej namacalności. W końcu widok pięknych gór o wiele bardziej zachwyca na żywo niż gdy patrzymy na nie przez ekran naszego komputera lub telefonu. Podobnie jest z wizytówkami. Na pierwszy rzut oka niepozorny kawałek papieru może mieć ogromny wpływ na decyzję naszego przyszłego klienta. Ludzki mózg o wiele łatwiej przyswaja informacje zapisane na papierze w porównaniu do tych, które są wyświetlane na ekranie. Co ciekawe, aż 61% osób uważa, że łatwiej uczyć się z papierowych książek, niż z e-booków! Jest to informacja, której nie sposób ignorować. Tradycyjne wizytówki z pewnością są świetnym rozwiązaniem na rynku lokalnym.

Wizytówka Reklamowa w 2023 roku
Wizytówka Reklamowa w 2023 roku
no_frame