Wydruk ulotek Warszawa – najważniejsze informacje

ulotki

Czy ulotki wciąż mają wartość reklamową? Na jakim papierze najlepiej je wydrukować? W jakim formacie? Każdego dnia odpowiadamy na setki pytań związanych z wydrukiem ulotek w Warszawie. Z myślą o wszystkich osobach, dla których ten temat wciąż jawi się jako nieznany i niepewny, odpowiadamy na najczęstsze wątpliwości naszych klientów.

Spis treści:

  1. Wydruk ulotek Warszawa – najważniejsze informacje
  2. Czy ulotki wciąż mają sens?
  3. Wydruk ulotek reklamowych Warszawa – czy da się zmierzyć efekty działania ulotek reklamowych?
  4. Jak wygląda wydruk ulotek w Warszawie?
  5. W kolorze czy w czerni? A co z rozmiarem?
  6. Wydruk ulotek Warszawa – ile to kosztuje?

Czy ulotki wciąż mają sens?

Ostatnia dekada została zdominowana przez media cyfrowe i to właśnie tam przeniosło się wielu reklamodawców. Czy to oznacza, że ulotki już nie mają sensu? Oczywiście, że... nie! Ulotki są wciąż doskonałą i przede wszystkim dobrze znaną formą promocji. Doświadczeni graficy i drukarze wiedzą, jakiego typu ulotki przyciągają uwagę i po prostu zadziałają.

Należy też pamiętać, że współczesna ulotka to nie tylko niechciany kawałek papieru rozdawany na ulicy. Może ona być również efektownym przedstawieniem oferty potencjalnemu klientowi. Ulotkę przekazujemy wówczas na spotkaniu biznesowym lub sprzedażowym. Dzięki niej zainteresowany może w każdej chwili przypomnieć sobie naszą propozycję współpracy i szybko wyszukać kontakt do biura.

Ulotki świetnie sprawdzają się również we wszelkiego rodzaju instytucjach kulturalnych (teatry, kina, muzea) oraz poczekalniach. Osoby znudzone oczekiwaniem na rozpoczęcie seansu czy przyjazd pociągu chętniej zapoznają się z komunikatem reklamowym.

 

Wydruk ulotek reklamowych Warszawa – czy da się zmierzyć efekty działania ulotek reklamowych?ulotki

Niezależnie od miejsca i sposobu kolportażu ulotek, można z sukcesem zmierzyć ich działanie. Jedyne, czego potrzebujemy, to odrobina kreatywności.

Wiele firm decyduje się umieścić na ulotce kod rabatowy. To właśnie on może być najprostszym sposobem na analizę skuteczności ulotki. Warunkiem jest jedynie unikalność hasła lub kodu rabatowego – nie powinny być one używane nigdzie indziej. Liczba osób, które uzyskały rabat na dany kod, pokazuje, na ile skuteczna była dana ulotka. W ten sposób możemy również sprawdzić, który wzór ulotki jest skuteczniejszy czy też w jakim miejscu kolportaż przyniósł większe efekty. Wystarczy użyć innych haseł dla ulotek kolportowanych w każdej lokalizacji.

A co jeśli nie chcemy dawać rabatu? Możliwości jest wiele. Dobrym pomysłem jest np. umieszczenie na ulotce specjalnie utworzonego adresu mailowego lub numeru wewnętrznego.

Jak wygląda wydruk ulotek w Warszawie?

Wydruk ulotek w Warszawie jest bardzo prosty. W przypadku niektórych firm drukarskich konieczne jest dostarczenie gotowego projektu graficznego i dokładnych wytycznych na temat druku. Inny model współpracy preferuje podwarszawska firma Bingraf, która oferuje jednocześnie usługi studia graficznego. W takim układzie zadaniem klienta jest jedynie skontaktowanie się z firmą, dostarczenie najważniejszych informacji potrzebnych do stworzenia ulotki, a następnie zatwierdzenie projektu i odebranie gotowych materiałów. Jest to bardzo wygodne i oszczędne rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej klientów.

W kolorze czy w czerni? A co z rozmiarem?

To wszystko zależy od kilku czynników:

  • od branży, w której działamy,
  • budżetu,
  • ilości tekstu, który chcemy umieścić na ulotce.

Ulotki biało-czarne bywają nieco tańsze od kolorowych, ale jednocześnie często wyglądają mniej atrakcyjnie. Z drugiej strony na tle krzykliwych treści reklamowych mogą znacząco się wyróżnić i zapaść w pamięć. Dobry grafik na pewno zaproponuje ciekawą i przyciągającą spojrzenia kreację w każdym wariancie kolorystycznym.

Przy wyborze barw warto jednak uwzględnić branżę, w której działamy. Wiele marek sugeruje się tzw. psychologią kolorów. Czy zauważyłeś, że banki często mają w swojej identyfikacji wizualnej odcienie niebieskiego? A czy wiesz, że ta barwa uznawana jest za wzbudzającą zaufanie? Kolory mają wielką moc – nie pozostawiaj ich wyboru przypadkowi.

Gdy decydujemy się na wydruk ulotek w Warszawie, musimy uwzględnić także nasze potrzeby tekstowe. Dobra ulotka nie powinna być zdominowana przez tekst, choć bywa, że ten musi zająć nieco więcej miejsca. Wówczas zalecamy zdecydowanie się na większy format – dzięki temu treść będzie czytelniejsza.

W podjęciu decyzji na temat kolorystyki i formatu ulotek najlepiej jest zaangażować doświadczonych specjalistów. Pracownicy wydruku ulotek Warszawa chętnie podzielą się swoją wiedzą i udzielą potrzebnych rad w tym zakresie.

 

Wydruk ulotek Warszawa – ile to kosztuje?

Wydruk ulotek w Warszawie jest dosyć korzystny cenowo. Trudno jest jednak określić dokładną cenę, gdyż zależy ona m.in. od:

  • formatu ulotki,
  • techniki wydruku,
  • poziomu skomplikowania projektu,
  • zaangażowania studia graficznego.

Jeśli chciałbyś oszacować koszt wydruku ulotek w Warszawie, zachęcamy do kontaktu.